عشق متین دوحنجره
عشق متین دوحنجره

می خواستم اول از همه بدونم که چرا مدتی با متین کار نکردید ؟؟؟

- راستش من مشکل از خودم بود ... گرفتار درس و ... بودم و بخاطر همین مدتی دور از کار تنظیم و ... بودم ...


 

بله ... کار جدید با متین ندارید در حال حاضر ؟؟؟

- چرا ... داریم یه آلبوم آماده می کنیم که تا 20-25 فروردین منتشر میشه ...


 

کاری هم از آلبوم آماده هست ؟؟؟ میشه کارهای آلبوم رو نام ببرید ؟؟؟

- کارها رو که نمیشه بگم ( هر چند الآن 4تاش مشخص شده ) ولی 2-3تا از کارهای آلبوم آماده است ...


 

یه سوال مهم ... تنظیم موزیک دیوونه با شما بوده ؟؟؟

- نخیر ... با من نبوده ...


 

جریان این ورژن جدید موزیک غرور که از گانجا پخش شد چی بوده ؟؟؟ ما هر چی گشتیم ورژن اصلی رو پیدا نکردیم ؟؟؟

- نه عزیز ... ما موزیک غرور رو تنظیم کردیم ولی خوب نشد و قرار شد که یه تنظیم دیگه براش انجام بدیم ... انجام دادیم و من فرستادم برای متین و زیر موزیک نوشتم که New Version ... حالا نمی دونم اشتباه از کی بوده که گانجا هم با نیو ورژن پخش کرده کار رو ...


 

بله درسته ... راجع به موزیک های هق هق و سنگ قبر که حالا متین قبل از پخش آلبوم پخش کرد چی بود ؟؟؟ ( با صدای آروم گفتم شهاب مقدم دزدید )

- متین با شهاب مقدم به توافق نرسیده بودند و واسه همین متین کار رو داد دسته من و من هم براش تنظیم کردم و پخشش کردیم ...


 

راجع به سبکتون سوالی داشتم و این که متین 2 حنجره میگه راک شرقی و قبلا با علی جافری و سروش اسکای و امثال این ها کار می کرد و به قولی راک خشن کار میکرد ... ولی بعد از مدتی که با شما کار کرد سبکش میشه گفت پاپ راک شد و حالا می خوام بدونم پاپ راک همون راک شرقیه ؟؟؟

- شرقی که هست ... شما شعر ها رو ببینید ، همه شرقیه ... راک بودنش هم که ما "گرگ" و "دکمه" رو کاملا راکگ کار کردیم ولی بخاطر مردمی بودن این سبک ، پاپ رو باهاش تلفیق کردیم ...


 

موزیک قفس تنظیمش با شماست ؟؟؟

- بله ...


 

کی آماده میشه ؟؟؟

- تقریبا آماده است ... ببینید کلا کارهای آلبوم رو شما تا 20 فروردین حساب کنید ...


 

مگه قفس از کارهای آلبومه ؟؟؟

- بله ...


 

آخه متین گفته به زودی و قراره که تک تراک منتشر بشه ...

- من در جریان نیستم و با خود متین هست که چجوری پخش کنه ولی از کارهای آلبومه ...


نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت14:39---15 آذر 1392
عاشق متینم.: *

سارا
ساعت13:59---3 اسفند 1391
خیلی خیلی خیلی دوست دارم

amir ali
ساعت17:05---27 بهمن 1391
فقط میتونم بگم دوستت دارم متین عاشقتم

sama
ساعت18:58---17 بهمن 1391
چرا فردین سعادت دیگه با متین کار نمیکنه؟؟؟
متین ما طرفدارات عاشقانه دوستت داریم و میپرستیمت . مخصوصا من


رضا جعفری
ساعت9:02---9 بهمن 1391
عشق فقط متین....

فاطمه
ساعت11:04---8 بهمن 1391
من نمی دونم چرا بچه هایه ایران انقدر عقده این

فاطمه
ساعت11:03---8 بهمن 1391
خیلی مسخره بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط shahin3H